Poszukaj sobie coś :

Twoja wyszukiwarka

Pogadajmy...

trwa inicjalizacja, prosze czekac, gry online netbus Gry Online

wtorek, 27 września 2011

Classic Marvel Figurine Collection # 7 - Blade

15 Kwiecień 2009

Kolejne tygodnie upłynęły szybko i na naszych półkach zagościł Nieustraszony Pogromca Wampirów - Blade, wg grup jest to pierwsza figurka do Marvel Knights.

Dopiero z tego numeru dowiedziałem się, że Blade jest postacią Marvela - do tej pory żyłem w niewiedzy i ten bohater kojarzył mi się jedynie z filmami z Wesley Snipes'em, a tu proszę taka niespodzianka.

Figurka Blade jak dowiadujemy się z magazynu jest w swoim najnowszym imagu (wzorowanym trochę na postaci wykreowanej przez Snipesa - a może było odwrotnie, któż to wie)  i moim zdaniem wygląda rewelacyjnie - duża ilość detali w postaci, noży, kołków i naboi oraz miecz i coś co ciekawie komponuje się z całością postaci to czerwony refleks na okularach naszego Łowcy Wampirów. Figurka na prawdę wypada najlepiej z całej naszej dotychczasowej kolekcji - no może poza Thingiem ale jego oceniamy w ramach Numerów Specjalnych, więc Blade jest nr 1 jeżeli chodzi o wykonanie i malowanie.

Blade w Angli posiada nr 6

Za dwa tygodnie nr 8 a w nim - Green Goblin

2 komentarze:

  1. Figurka Blade o niebo lepiej się prezentuje
    od poprzedników.
    Duży wpływ na to mają - dokładnie i precyzyjnie
    wykonane detale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak miałem że nie wiedziałem że Blade jest z Marvela (w ogóle nie kojarzyłem go z komiksami). Tyle że ja dowiedziałem się z tej rozkładówki co był w pierwszym numerze.

    Blade jest lepszy od poprzedników dzięki uzbrojeniu ale od Thinga gorszy. 8/10

    OdpowiedzUsuń