Poszukaj sobie coś :

Twoja wyszukiwarka

Pogadajmy...

trwa inicjalizacja, prosze czekac, gry online netbus Gry Online

sobota, 24 września 2011

Classic Marvel Figurine Collection # 1 - Spider-man

Moja najbardziej aktualna kolekcja - czyli co teraz zbieram.

Jako mały chłopiec zakochałem się w Universum Marvel za pośrednictwem Wydawnictwa Tm-Semic, które w latach 80-tych i 90-tych ubiegłego wieku zaczęło wydawać w Polsce komiksy ze stajni Marvel.

21.Styczeń 2009
Uwielbiałem Człowieka-pająka i X-men, więc jak zobaczyłem w telewizji reklamę Figurkowej kolekcji Marvel - nie było innej możliwości jak MUSZĘ JE MIEĆ!



W pierwszym numerze owej kolekcji dostajemy najbardziej rozpoznawalnego Superbohatera Spider-man. Za jedyne 9,99 zł w nasze ręce trafia kawał ołowiu ręcznie pomalowany. Całość w dość zgrabnym pudełku z przezroczystym wypełnieniem chroniącym figurkę. oraz magazyn opisujący życie, wrogów, przyjaciół jak również moce bohatera.
Jedynym co może razić to to, że figurka jest przedstawiona w pozycji stojącej prawie na baczność nie licząc lekko uniesionego lewego przedramienia. Ale to ma być kolekcja do ustawienia na półce a nie do zabawy (sugerowany wiek od 14 lat) więc zapominamy o tym szczególe i cieszymy się z dobrze wykonanej roboty. 1 numer już jest więc teraz musimy czekać caaaałe 2 tygodnie na nr. 2 a w nim Wolverine - oooo Yes!

2 komentarze:

  1. SM jest bardzo przyzwoity ale niczym się nie wyróżnia 7/10 jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie figurka Spider-Man'a jako nr.1 w kolekcji całkiem ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń